ContentHouse i Ewosoft zacieśniają współpracę – od contentu do partnerstwa

Kolejny klient ContentHouse z branży technologicznej przedłuża współpracę z agencją w zakresie content marketingu oraz działań PR. Firmy decydują się również współpracować na poziomie strategicznym. 

W marcu br. ContentHouse rozpoczął pracę dla krakowskiej firmy Ewosoft Systemy Informatyczne. W pierwszym etapie, który zakończył się w czerwcu br., agencja była odpowiedzialna za opracowanie case study wdrożeń informatycznych Ewosoft. 

Opracowane studium przypadków z wdrożeń autorskich rozwiązań Ewosoft dla takich firm, jak PKL S.A., Bikershop, sieć Likus Hotele & Restauracje (należącą do Liwa Holding), Vector czy Thalgo jest odpowiedzią na potrzeby firmy w zakresie mówienia o swoich wdrożeniach informatycznych w przystępny i zrozumiały sposób. W przypadku sektora technologicznego case study to najskuteczniejsze narzędzie do opowiadania o swoich kompetencjach i efektach pracy. Kolejnym krokiem współpracy z agencją będzie prowadzenie działań z zakresu public relations.

Od współpracy do partnerstwa

W wyniku obserwacji rynku i jego potrzeb, firmy zdecydowały się na zacieśnienie współpracy. 

Obserwujemy rosnące wśród Klientów z różnych branż zapotrzebowanie na autentyczne i wartościowe treści, które powinny towarzyszyć ich biznesowi. Na tej podstawie wspólnie doszliśmy do wniosku, że połączenie kompetencji dostawcy rozwiązań informatycznych oraz twórców treści marketingowych to kierunek, który sprosta aktualnym i przyszłym wymaganiom rynku – mówi Wojciech Bukry, właściciel Ewosoft i dodaje: – Wierzę, że to początek długotrwałej i owocnej kooperacji.

W lipcu ContentHouse i Ewosoft podpisały porozumienie o strategicznej współpracy. 

Ewosoft to firma z 17-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w tworzeniu zintegrowanych systemów informatycznych dla średnich i dużych firm oraz klientów korporacyjnych. Flagową usługą jest ewosoft E-COMMERCE PLATFORM.net – zintegrowane rozwiązanie informatyczne stworzone z myślą o zwiększaniu potencjału biznesowego e-sprzedaży B2C oraz B2B.